KLASTER FIRM INFORMATYCZNYCH
POLSKI WSCHODNIEJ

2012-05-30 Systemy dla branży handlowej

Konferencja online

Z uwagi na duże zainteresowanie konferencją "Systemy przyszłości dla branży handlowej" uruchomiliśmy transmisję na żywo z Baranowa Sandomierskiego, która jest dostępna pod adresem: www.klasterit.pl/transmisja/

Konferencja "Systemy przyszłości dla branży handlowej"


Zespół Zamkowo-Parkowy w...

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w konferencji pt. "Systemy przyszłości dla branży handlowej", podczas której poznają Państwo m.in. nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz systemy zarządzania sprzedażą i logistyką. Wydarzenie to kierowane jest przede wszystkim do kadry zarządzającej firmami wielooddziałowymi.

 

Termin: 30 maja 2012 r.

Miejsce: Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim, www.baranow.com.pl

Zobacz mapę dojazdu

 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem udziału w Konferencji jest potwierdzenie przybycia do dnia 25 maja 2012 r. telefonicznie: +48 694 485 520 lub mailowo - - podając imię, nazwisko, stanowisko, nazwę firmy, nr telefonu oraz adres mailowy.

Tematy poruszane podczas konferencji

Podczas konferencji swoją bogatą wiedzą, będą się dzielić z Państwem wysokiej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży. Poruszane będą następujące zagadnienia:

  • B2B, B2C i e-commerce - technologia zwiększy Twoją sprzedaż.
  • Kompleksowe zarządzanie przepływem towarów i informacji w strukturze wielooddziałowej.
  • Jak nowocześnie optymalizować procesy logistyczne w rozproszonych strukturach firm.
  • Problem komiwojażera – optymalizacja tras przedstawicieli handlowych.
  • Jak zabezpieczyć dynamiczny rozwój dzięki zastosowaniu efektywnego systemu zarządzania sprzedażą.
  • Jak skutecznie wyeliminować pomyłki i zautomatyzować pracę w magazynie.
  • Nowoczesne technologie komunikacyjne w przedsiębiorstwach wielooddziałowych.
  • Elektroniczny obieg dokumentów w praktyce.
  • Budżetowanie w firmach handlowych.

 

Udział w tej bezpłatnej konferencji to wyśmienita okazja, aby poznać nowoczesne rozwiązania informatyczne dla firm wielooddziałowych oraz porozmawiać z ekspertami od systemów zarządzania sprzedażą i logistyką. 

 

Po intensywnej części merytorycznej uczestników konferencji zaprosimy na nieco luźniejszą część, która będzie sprzyjała nawiązaniu nowych kontaktów biznesowych.

Program konferencji

Już od godz. 8:30 będziemy rejestrować uczestników,
natomiast intensywna część merytoryczna
będzie trwała od godz. 9:00 do 16:20

 

 

Dokładny program konferencji można pobrać poniżej.

 

 

Prelegenci:

 

WALDEMAR PRĘDKI, DIGIT-AL

 

Waldemar Prędki Waldemar Prędki – programista i analityk biznesowy wieloletnim doświadczeniem, specjalizujący się w optymalizacji procesów biznesowych.

 

Temat wystąpienia: Problem komiwojażera - optymalizacja tras przedstawicieli handlowych.

 

Firma DIGIT-AL zajmuje się tworzeniem kompleksowych systemów informatycznych projektowanych na indywidualne zamówienie klienta oraz cząstkowych rozwiązań informatycznych o dedykowanej funkcjonalności.   www.digit-al.pl

 

 

 


 

AGNIESZKA PODSIADŁY, COMMIT Polska Sp. z o.o.

 

Agnieszka Podsiadły

Agnieszka Podsiadły – w pracy zawodowej od lat zajmuje się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w rozproszonych sieciach sprzedaży detalicznej, także franczyzowych. 

 

Temat wystąpienia: Jak zabezpieczyć dynamiczny rozwój dzięki zastosowaniu efektywnego systemu zarządzania sprzedażą.

 

Firma COMMIT Polska specjalizuje się w kompleksowym doradztwie biznesowym. Oferuje rozwiązania wspomagające zarządzanie całością procesów sprzedaży, logistyki i dystrybucji w firmach wielodziałowych. Proponowany przez nas system NTSwincash zapewnia oszczędność czasu, obniżenie kosztów i unikanie błędów podczas sprzedaży przy zachowaniu najwyższego komfortu pracy. Dodatkowo wspomagamy kształtowanie wizerunku firm i samorządów przy użyciu Macierzy Celów Wizerunkowych wraz z technologią QR kodów.    www.commit.pl

 


 

BOGUSŁAW WILK, TOP S.A.

 

Bogusław WilkBogusław Wilk - Inżynier działu wdrożeń TOP S.A. - Ponad 18-letnie doświadczenie z zakresu architektury, projektowania i wdrażania systemów informatycznych zdobyte podczas licznych wdrożeń systemów IT w  wielooddziałowych sieciach handlowych i firmach produkcyjnych.
Odpowiedzialny za  tworzenie oprogramowania, zarządzanie, nadzór i koordynację wdrożeń systemów IT, przeprowadzanie analiz wymagań funkcjonalnych i analiz procesów biznesowych w zakresie CRM, magazynów, sprzedaży, logistyki i dystrybucji.
 

Temat wystąpienia: Jak skutecznie wyeliminować pomyłki i zautomatyzować pracę w magazynie.

 

TOP S.A. od 1990 roku jest producentem i dostawcą systemów informatycznych dla przedsiębiorstw. W ofercie spółki znajduje się pełen kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Firma specjalizuje się w produkcji zintegrowanych systemów informatycznych głównie dla firm handlowych i produkcyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem firm wielooddziałowych, o szerokim asortymencie, złożonych zasadach prowadzenia działalności i rozbudowanej logistyce.    www.topsa.com.pl

 

 


 

JANUSZ LEŚNIAK, TOP S.A.

 

Janusz LeśniakJanusz Leśniak - Inżynier działu analiz TOP S.A. W swojej dwudziestosześcioletniej karierze zawodowej zajmował się m.in. teorią optymalizacji dynamicznej, modelowaniem  matematycznym, wielowymiarowymi i relacyjnymi bazami danych, systemami wspomagającymi podejmowanie decyzji. W  TOP S.A. odpowiedzialny za rozwój systemów analitycznych i raportujących.
Brał udział w pracach projektowych i wdrożeniowych systemów analitycznych na rzecz największych polskich firm.

 

Temat wystąpienia: Kompleksowe zarządzanie przepływem towarów i informacji w strukturze wielooddziałowej.
 

TOP S.A. od 1990 roku jest producentem i dostawcą systemów informatycznych dla przedsiębiorstw. W ofercie spółki znajduje się pełen kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Firma specjalizuje się w produkcji zintegrowanych systemów informatycznych głównie dla firm handlowych i produkcyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem firm wielooddziałowych, o szerokim asortymencie, złożonych zasadach prowadzenia działalności i rozbudowanej logistyce.    www.topsa.com.pl

 

 


 

ŁUKASZ SZYMAŃSKI, Ideo Sp. z o.o.

 

Łukasz SzymańskiŁukasz Szymański - z branżą związany od 2003 r. Od 2006 r. związany z firmą Ideo Sp. z o.o., początkowo jako kierownik projektów. Obecnie odpowiada za kontakty z klientami i budowanie kompleksowych strategii związanych z obecnością firm w Internecie. Członek Zarządu VII oraz VIII Kongresu Public Relations. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: Raiffeisen Bank Polska S.A., Nestlé Polska S.A., D-LINK Europe Ltd., BPH TFI S.A., Commercial Union PTE S.A., PW „Rzeczpospolita” S.A., NFZ.
 

Temat wystąpienia: B2B, B2C i e-commerce - technologia zwiększy Twoją sprzedaż.

 

Ideo Sp. z o.o. działa na rynku usług i technologii internetowych, dostarczając skuteczne i konkurencyjne rozwiązania głównie w obszarze e-marketingu, e-biznesu i e-konsultingu. Firma obecna na rynku od 1999 roku, zatrudnia ponad 120 osób. Ideo posiada autorskie systemy „Edito CMS” oraz „Logito”, w oparciu o które projektuje i wdraża profesjonalne narzędzia wspierające realizację procesów biznesowych. Pomagamy klientom wykorzystać maksymalnie potencjał ich firm i przyczynić się do dalszego ich rozwoju.     www.ideo.pl

 

 


 

MARCIN CEBULAK, Signum Sp. z o.o.

 

Marcin Cebulak reprezentuje Signum Sp. z.o.o. firmę z branży consultingu biznesowego, jest specjalistą w zakresie pozyskiwania środków unijnych na finansowanie działań związanych z ogólnie pojętą informatyzacją dla sektora MŚP, a w szczególności obszaru związanego z finansowaniem wdrożeń i rozbudowywania systemów informatycznych oraz aplikacji webowych.
Łączne doświadczenie Marcina Cebulaka począwszy od programu PHARE 2000 obejmuje ponad 120 projektów inwestycyjnych obejmujące opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej oraz wsparcie beneficjentów poprzez zarządzanie projektami.


Temat wystąpienia: Możliwości finansowania inwestycji w rozwiązania IT w firmach poprzez dotacje UE
 

Signum świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania dotacji z funduszy strukturalnych UE dla firm, w tym sektora e-commerce. Specjalizujemy się w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie liczby pozyskanych dotacji i rozliczonych projektów dotyczących wsparcia przedsiębiorstw w obszarze IT. Świadczymy aktywne doradztwo w zakresie koncepcji planowanych wdrożeń, zarządzamy projektami oraz oferujemy konkurencyjne stawki wynagrodzenia.      www.signum.org.pl
 


 

MARCIN KANDEFER, Ideo Sp. z o.o.

 

Marcin KandeferMarcin Kandefer - od ponad 8 lat związany z Ideo. Zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystania technologii internetowej do celów marketingowych oraz biznesowych. Specjalizuje się w projektach intranetowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów obiegu dokumentów oraz projektach dotyczących wykorzystania technologii internetowej w administracji publicznej. Prowadził oraz współuczestniczył w  projektach m.in.: Asseco Poland SA, DnB Nord Polska S.A, Ernst & Young, WUP w Krakowie, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu.
 

Temat wystąpienia: Elektroniczny obieg dokumentów w praktyce.

 

Ideo Sp. z o.o. działa na rynku usług i technologii internetowych, dostarczając skuteczne i konkurencyjne rozwiązania głównie w obszarze e-marketingu, e-biznesu i e-konsultingu. Firma obecna na rynku od 1999 roku, zatrudnia ponad 120 osób. Ideo posiada autorskie systemy „Edito CMS” oraz „Logito”, w oparciu o które projektuje i wdraża profesjonalne narzędzia wspierające realizację procesów biznesowych. Pomagamy klientom wykorzystać maksymalnie potencjał ich firm i przyczynić się do dalszego ich rozwoju.     www.ideo.pl

 

 


 

WOJCIECH OLENIACZ, VEGACOM SP.J.

 

Wojciech OleniaczWojciech Oleniacz – specjalista ds.  projektowo-wdrożeniowych systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Główne zadania to: projektowanie kompleksowych rozwiązań zunifikowanej komunikacji (UC) dopasowanej pod indywidualne wymagania klienta.


Temat wystąpienia: Nowoczesne technologie komunikacyjne w przedsiębiorstwach wielooddziałowych. 

 

VEGACOM -  rzeszowska spółka, działająca  na rynku od 2000 roku,  zajmująca się projektowaniem, wdrażaniem i serwisowaniem rozwiązań Tele i Wideokomunikacyjnych oraz Audiowizualnych.
Najwyższa jakość usług, ścisła współpraca i indywidualne podejście do klienta sprawiają , że do grona klientów Vegacom należy wiele instytucji, korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku regionalnym. Vegacom mocno współpracuje również z jednostkami z branży medycznej, edukacyjnej oraz hotelarskiej.     www.vegacom.pl

 

 

 

 


 

MARCIN ZABOROWSKI, Fabryka e-biznesu Sp. z o.o.

 

Marcin ZaborowskiMarcin Zaborowski - Dyrektor Marketingu w agencji Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. oraz specjalista ds. marketingu w wielu projektach internetowych. Od początku swojej kariery (2005 r.) w branży internetowej specjalizuje się w marketingu i PR (głównie w Internecie). Jest autorem fachowych publikacji poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego, a także prelegentem konferencji na temat marketingu interaktywnego. Współtwórca portalu Ślubowisko.pl i członek grupy eksperckiej „Serwisy społecznościowe i WoMM” w IAB Polska.

 

Temat wystąpienia: Marketing społecznościowy - z czym zjeść, aby nie odbił się czkawką?

 

Fabryka e-biznesu to agencja marketingu interaktywnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie oraz dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań z dziedziny marketingu digitalowego. Wspieramy również edukację z zakresu marketingu internetowego, organizując m.in. InnowacjeMarketingowe.pl czy barcampy. Jako członek IAB Polska angażujemy się w kształtowanie standardów branżowych. Agencja działa na rynku z powodzeniem od 2008 roku, zatrudniając aktualnie ok. 20 specjalistów.     www.feb.net.pl

 

 


 

MONIKA LORYŃSKA, PIXEL PR

 

Monika LoryńskaMonika Loryńska - Właścicielka firmy, ale przede wszystkim doradca marketingowy,   pasjonatka mediów, reklamy i marketingu internetowego. Zajęła 3 miejsce jako Najlepszy Ekspert 2011 w dziedzinie Marketingu w ogólnopolskim rankingu przygotowanym przez serwis internetowy Wisdio. Stawia na kreatywność, dokładność, innowacyjność i... szczerość. Wraz ze swoim zespołem odważnie realizuje nawet najtrudniejsze projekty.

 

Temat wystąpienia: Marki własne sposobem na rozrost sieci sprzedaży.

 

Pixel PR to interaktywna agencja reklamowa, która tworzy strategie promocji i kampanie reklamowe w taki sposób, aby zdobyć dla Ciebie więcej klientów!
Zakres naszych usług to m.in.
•    identyfikacja wizualna
•    projektowanie stron www
•    marketing internetowy
•    social media
•    tworzenie strategii i planów marketingowych
•    realizacja kampanii reklamowych
www.pixelpr.net

 


 

SŁAWOMIR GROMALA, BMM Sp. z o.o.

 

slawomir-gromala

Sławomir Gromala - konsultant ds. systemów controllingowych, Analityk systemu Business Intelligence OPTICO. Wykształcenie kierunkowe informatyczno-ekonomiczne. Zainteresowania: finanse, controlling, rachunkowość zarządcza, zarządzanie projektami, narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie. Człowiek, który wierzy, że światy biznesu i IT da się pogodzić, a nawet zapewnić pomiędzy nimi synergię. Aktywnie uczestniczy w projektach informatycznych obejmujących tworzenie i wdrażanie oprogramowania wspomagającego zarządzanie, hurtowni danych i systemów Business Intelligence.

 

Temat wystąpienia: Narzędzia wspierające proces budżetowania - planowanie i kontrola finansów firm handlowych.

 

Oferta informatyczna BMM Sp. z o.o. obejmuje doradztwo informatyczne, tworzenie oraz wdrażanie oprogramowania własnego i obcego (Business Intelligence, ERP, HIS) oraz integrację aplikacyjną i systemową oraz serwis i opiekę nad systemami IT. Oferowane szkolenia ukierunkowane są na zagadnienia związane z zarządzaniem projektami, controllingiem i Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. Głównym atutem firmy jest obszerna wiedza dziedzinowa oraz doświadczenie konsultantów i trenerów.     www.bmm.com.pl  

 

 

 


 

DAWID DOLIŃSKI,  INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA 

 

Dawid Doliński - Główny specjalista z zakresu zarządzania zapasami i magazynowania w Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Współautor autorskiej aplikacji MonZa wspierającej procesy podejmowania decyzji w obszarze zarządzania zapasami. Kierownik lub główny wykonawca wielu projektów usprawniających procesy w obszarze zarządzania zapasami oraz dystrybucji, w tym m. in. dla GRUPA ORLEN S.A., POLKOMTELS.A., KGHM S.A., GRUPA COLIAN S.A., PEPSI-COLA GBP Sp. z o. o., NUTRICIA Polnad Sp. z o.o.; PHILIPS Lighting Poland S.A., ŻYWIEC ZDRÓJ S.A., UNILEVER Polska S.A.. Posiada wieloletnie doświadczenie w konsultingu logistycznym.
Wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki z zakresu controlingu logistycznego, zarządzania zapasami, prognozowania i symulacji. Prelegent wielu konferencji i forum z zakresu optymalizacji sieci dystrybucji i łańcuchów dostaw, procesów zakupowych i zaopatrzeniowych, a także trener szkoleniowy w tym zakresie.

 

Temat wystąpienia: Jak nowocześnie optymalizować procesy logistyczne w rozproszonych strukturach firm
 

 INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA jest zorientowanym rynkowo instytutem badawczym, pełniącym funkcję polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Realizuje prace badawcze i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.     www.ilim.poznan.pl

Pliki do pobrania

Kliknij w powyższy link, aby pobrać program konferencji "Systemy przyszłości dla branży handlowej"

Patronat honorowy

     

Patroni medialni konferencji

Partnerzy konferencji

Realizacja: Ideo, Powered by: CMS Edito
Wszelkie prawa zastrzeżone KlasterIT - Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej | ul. Hanasiewicza 19, pok. 12, Rzeszów, Podkarpacie
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013